ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות - מה זה?

תאונות תמיד יכולות לקרות וכאשר הן קורות אנחנו לא יכולים לצפות אותן מראש. במקרה של תאונה הנזק שיכול להיגרם לנו מבחינה פיזית או רגשית יכול להיות גדול. יש הרבה מאוד סוגים של תאונות מתאונות דרכים ועד תאונות בהם מחליקים בתחנת רכבת או נופלים ממדרגות. כל תאונה יכולה להיות מאוד לא נעימה וחשוב שנהיה מוכנים ליום שלאחר התאונה – בשביל שנוכל לשקם את עצמנו ולחזור לחיי השגרה שלנו. אחד הדברים שהכי יכולים לסייע לנו לחזור לחיי השגרה שלנו לאחר שהיינו מעורבים בתאונה הוא ביטוח תאונות אישיות. ביטוח זה נועד לאפשר לנו לקבל פיצוי כספי עבור אובדן כושר עבוד שנגרם לנו כתוצאה מתאונה.

ביטוח תאונות אישיות – למה זה חשוב?

ביטוח תאונות אישיות זה דבר חשוב מאוד כי במקרה בו נהיה מעורבים בתאונה ויקרה לנו למשל שנשבור את היד או את הרגל הפעלת פוליסת הביטוח תוכל לאפשר לנו לקבל סכום כסף חודשי על אובדן כושר העבודה שלנו וזאת מבלי קשר לביטוח הלאומי או למקום העבודה שלנו. ביטוח הגוף שלנו הוא ביטוח חשוב מאוד כי אף אחד לא יכול לדעת מה ילד יום ויכולים להיות מקרים בהם נהיה מעורבים בתאונת דרכים ואז נצטרך להתמודד עם מצב חדש של נכות פיזית או רגשית והפיצוי שנקבל מהביטוח יוכל לסייע לנו בתהליך השיקום לו נזדקק.

ביטוח תאונות אישיות – מה הביטוח מכסה?

כל ביטוח תאונות אישיות הוא שונה ומותאם אישית לכל בן אדם. בעקרון הביטוח נועד לכסות מקרים בהם כתוצאה מתאונה (כל תאונה מתאונה בעבודה, תאונת דרכים או תאונה בבית) נגרם לנו נזק שמפריע לתפקוד הרגיל שלנו בשגרה. הביטוח למעשה נועד לפצות אותנו באופן כספי בגין נזק זה ולאפשר לנו להמשיך ולהתקיים בכבוד למרות שאנחנו לא יכולים לעבוד או לבצע פעולות שונות בעצמנו – בהתאם לעוצמת הפגיעה שאנחנו סובלים ממנה.

ביטוח תאונות אישיות – ביטוח על ידי סוכן ביטוח מקצועי ואיכותי

כאשר אתם רוצים לבטח את עצמכם בביטוח כמו ביטוח תאונות אישיות חשוב שתפנו לסוכן ביטוח מקצועי ואיכותי שיבטח אתכם. ככל שסוכן הביטוח אליו תפנו יהיה אמין יותר כך איכות פוליסת הביטוח שתהיה לכם תהיה יותר טובה. בעת הרכבת פוליסת הביטוח יש למלא הצהרת בריאות וחשוב למלא בה פרטים נכונים ולא לשקר בה (שקר בהצהרת בריאות יכול להיחשב לעיתים כעבירה פלילית במקרה הרע ובמקרה הפחות רע הוא יבטל את כלל הפוליסה והתביעות ממנה). גובה התשלום לפוליסת הביטוח יקבע על ידי חברת הביטוח ועל ידכם בעזרת סוכן הביטוח. לעיתים יש פוליסות בהן יש החרגה שהביטוח מכסה הכול חוץ ממספר מחלות שיש למבוטח כמו למשל מחלת סרטן או מחלת לב בה הוא חלה לפני שהוא עשה את הפוליסה.

Archives

Categories

חבילת גלישה סלולרית 3GB

לרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל דרך אופיר ביטוחים

דילוג לתוכן